מאת / 10 בפברואר 2019   3956 צפיות

מנהל טוב הוא מנהל שמשנה מציאות

יש אנשים שנולדו להיות מנהלים. נעמי וולפנר, COO ב- UM דיגיטל היא אחת מהם.
אז לכל המנהלים והמנהלות שבינינו…הרי לכם כמה עצות טובות.

נעמי וולפנר מנהלת כבר 20 שנה.
תיארנו לעצמנו שיהיה לנו דבר או שניים ללמוד מניסיונה על ניהול.
לא ויתרנו, ואפילו התעקשנו, שתפנה לנו מזמנה. בכל זאת- COO ב- UM דיגיטל.
אז אם אתם מנהלים, גם בבית וגם בעבודה, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.
כי מסתבר שיש הרבה מה ללמוד מנעמי וולפנר על ניהול משנה מציאות.

נעמי וולפנר

לנהל אנשים זה כמו להיות גנן

"המטרה שלך היא להצמיח אותם, לגרום להם לבוא לעבודה מתוך תשוקה ורצון להצטיין. מוטלת עליך האחריות לגרום לכך שהעובדים יגיעו לעבודה בחדווה ושיבחרו בכל יום מחדש לבוא ולעבוד אצלך."
נעמי, באופן אישי, מחפשת תמיד עובדים שיהיו מוכשרים יותר ממנה. זה דוחף אותה להתעדכן, למצוא עוד ועוד ידע ולהשתכלל כל הזמן. היא מחפשת עובדים שיבואו עם פתרונות ולא עם בעיות ושלא יגידו לה מה צריך לעשות אלא שיתייעצו אתה על דרכי הפתרון.
"אני מצפה מאנשים שישאלו את עצמם יום יום האם טוב להם בעבודה? האם הם בלמידה תמידית? האם הם עושים את המקסימום עבור הלקוח שלהם ושומרים על שביעות רצונו? האם הלקוח שלהם ימליץ עלינו הלאה?
עובד שאיננו מרוצה במחלקה בה הוא עובד, יש לי אפשרות שינוע בין המחלקות, ואני אעשה הכל על מנת שיגיע למקום המדויק ביותר עבורו.
עובד שמתלבט, שוקל חלופות או טועה, אני מצפה ממנו לבוא ולחשוב יחד איתי מה אנחנו רוצים להשיג ומהי הדרך הטובה ביותר לסדר את המצב הקיים .
במהלך שנותיי למדתי לעבוד עם סימני שאלה ולא סימני קריאה, אין לי את כל התשובות , אבל יחד עם שאלות מכוונות אנחנו מוצאים פתרונות מעולים ולומדים מהדרך."
נעמי מחפשת עובדים עם וייב של "אחרי"- מפקדים נלהבים ולא חיילים שבוזים.

נעמי וולפנר בחמישי שמח

איך עובד "מנוע הצמיחה" של נעמי

"כשמגיעה אלינו קבוצת עובדים חדשה אנחנו מעבירים אותם תהליך עמוק של הכשרה וכניסה לתפקיד.
ביחד עם קרן ידיד ( יועצת לפיתוח ארגוני) בנינו קורס אשר מהווה נדבך נוסף לתהליך מיון העובדים ומקפצת ידע מטורפת עבור העובדים עצמם.
השיטה היא לשלב מתודולוגיה עם נשמה. כשהעובדים מגיעים ביום הראשון לעבודה- אנחנו מוכנים לקראתם עם שולחן, מחשב, יוזר וכוס קפה ומקבלים את פניהם לשיחת Welcome, ובנוסף אנחנו מעמידים סוללת חונכים שממתינים להם עם מטרה מאוד ברורה- להצמיח, להכשיר וללמד אותם את כל רזי המקצוע.
ואז מתחיל הקורס- 4 שבועות שבמהלכם המיומנות הולכת ונבנית. הם מקבלים מאתנו את כל החכות שבעזרתן יבינו לאן הגיעו, יבינו מהן המשימות שלהם ויתחילו לעבוד. הם עוברים שבוע של "ציונות והלהבה" שמטרתו שיבחרו בנו מחדש, ושבוע נוסף של השראה במהלכו הם שומעים הרצאות מבכירי החברה. הם מקבלים כל 3 ימים משימה ובעיקר- מעודדים אותם לשאול שאלות. הקורס הזה בעייני הוא קריטי להצלחה ולשימור עתידי."
היום, בעידן הדיגיטל, כשכל הידע נגיש ברשת, מנהלים רבים מצפים מהעובדים שלהם, גם אלו החדשים, שילמדו בעצמם בעזרת הידע הקיים ברשת. נעמי חוזרת ומדגישה באוזנינו שאין לצפות מהעובד בחצי שנה הראשונה שלו בעבודה שילמד הכל בעצמו. לשיטתה, השילוב של למידה עצמית יחד עם תהליך ההכשרה הוא השילוב שמוביל בסופו של דבר למצוינות שהיא דורשת מהעובדים לאחר חצי שנה.

נעמי וולפנר במסיבת חברה

משנה מציאות- איך?

"אם אתה מנהל טוב- באפשרותך לשנות מציאות. את המציאות של החברה בה אתה עובד. את המציאות של העובדים שלך ובוודאי את המציאות שלך. אם אתה מנהל טוב- אתה מנהל עם נשמה. מנהל שמעודד את העובדים שלו לנהל חיים שלמים גם מחוץ לעבודה, תומך בכך ומאפשר זאת. שילכו ללמוד, שיתחתנו, שילדו ילדים, שיטיילו ושייקחו חופש אם הם מרגישים שהם צריכים את זה.
בשורה התחתונה, אני מאמינה שאם אתה כמנהל בא בטוב- אתה עושה טוב. דבר עם העובדים שלך בגובה העיניים ותוודא שדלת המשרד שלך תמיד פתוחה.
ואגב- כך זה גם בבית עם המשפחה- אם כהורים אתם מנהלים טובים, מנהלים עם נשמה שבאים בטוב, מדברים בגובה העיניים ותמיד זמינים לילדים- ההצלחה שלכם כהורים מובטחת. תנסו את זה- זה עובד!

מחפשים הרצאה שתוביל לשינוי ?

השאירו כאן פרטים ותקבלו את כל המידע על מגוון ההרצאות של נעמי וולפנר.

    שתפו בכל הכוח
    Share on LinkedIn
    Linkedin
    Email this to someone
    email
    Tweet about this on Twitter
    Twitter
    Share on Facebook
    Facebook

    תגובות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    אנחנו אמנם מוכשרים בטירוף אבל לא בטוח שיודעים הכל…
    תחדשו לנו, תפתיעו אותנו, ספרו לנו דברים שאנחנו לא יודעים.
    או סתם תגידו לנו מה אתם חושבים על ספרינג מגזין
    ואנחנו נגיד לכם מה אנחנו חושבים עליכם. ?

      נגישות