מאת / 30 במאי 2019   378 צפיות

7 טיפים לבחירת חברת מיתוג שתעצב את מותג החלומות שלכם

במיוחד כשמדובר בארגונים בינוניים, חשוב לבחור את השותפים הנכונים לדרך.

חברות ענק מחלקות לרוב את התקציבים על פי תחומי התמחות ועצמאים בדרך כלל בוחרים לעבוד אד הוק עם מי שנותן מענה על הצורך הנוכחי..

דווקא כשמדובר על עסקים בינוניים, מלאכת חיפוש השותף הנכון לתהליך קריטית להצלחתו.

אחד השותפים המשמעותיים הוא משרד העיצוב, שלתפיסתנו חייב להכיר את העסק שלכם לעומק, להביא פתרונות יצירתיים לאורך כל הדרך ולמצב אתכם בהתאמה לערכים שלכם, בשפה עדכנית ורלבנטית לקהלי המטרה.

על מנת להקל עליכם את מלאכת החיפוש, ביקשנו מיסמין גנזי בן לולו, בעלת חברת YDS Studio המתמחה במיתוג, לתת לנו כמה טיפים לבחירת חברת מיתוג מדויקת לכם.

1.חיבור אישי – הכל מתחיל ונגמר בכימיה עם המשרד שנבחר, ממנהלת המשרד והנהלת החשבונות ועד למעצב.
שימו לב שיש לכם שפה משותפת, ערכים משותפים וכמובן חיבור לתהליך האסטרטגי.

2. המלצות – תסמכו על עצמכם אבל אל תסתפקו בזה ודברו עם לקוחות קודמים. אין כמו המלצה טובה וכנה כדי לצאת לדרך בטוחים ורגועים שאתם בידיים הנכונות.

3. תיק עבודות – תעברו על פרויקטים קודמים, תראו שאתם מתחברים לסגנון העיצובי, לקו, לפתרונות הגרפיים, ליצירתיות, למעוף.
למעצבים בדרך כלל יש ״טביעת אצבע״ שמאוד מאפיינת אותם – תוודאו שאתם מתחברים אליה, כי כנראה זה גם הקו שילווה את הפרויקט שלכם.

4. מחקר עומק – משרד טוב ורציני לא ייגש למלאכת העיצוב לפני שעשה מחקר רציני ומעמיק על התחום, בדק מה הטרנדים החדשים, מה לחדש ומה לשמר, מה קורה אצל מתחרים בארץ ובעולם, וידא מה הצבעים ששולטים, והקפיד שלא לעצב לוגו שדומה או מזכיר משהו קיים ושעשוי לגרור בעיה מול יוצרים (זכויות יוצרים).

5. פגישת אפיון – פגישה בה ירוכז כל המידע על החברה. מה היה עד היום, האם יש מיתוג ואיך הוא נראה, מה הם הערוצים השיווקיים בהם הם עובדים, איזה חומרים גרפיים יש לייצר.
מי הם המתחרים, מה אנחנו רוצים לעשות דומה ומה שונה. איזה נוכחות אנחנו רוצים להשיג און ליין ואיזה אוף ליין.

6. תיאום ציפיות – כדי לדבר באותה שפה התהליך מתחיל עם לוח השראה ויזואלי, בו אין מקום לפרשנות אישית – ההשראות בלוח ברורות לשני הצדדים, ולכן הלוגואים והשפה הגרפית שיתקבלו ע״י המעצב יהיו סופר מדויקים.

7. עמידה בלוח זמנים, זמינות ופניות של איש המקצוע אליכם. חשוב מאוד לוודא שהמשרד מציג לוח זמנים ומתחייב לעמוד בו. תשימו לב כמה הוא זמין לכם, מה מהירות התגובה, כמה סבלנות יש למחשבות ורעיונות שאתם מציגים. כל אלה חייבים להתאים לכם בדיוק. יש לכם מסע לעבור יחד. חשוב שהמסע יהיה נעים והתקשורת תהיה פתוחה וחלקה.

יסמין

תהליך מיתוג הוא מסע מרגש, של יצירת זהות, בידול וייחודיות של העסק שלכם.

תשקיעו בתהליך מחשבה ותשומת לב, הלוגו והשפה הגרפית הולכים ללוות אתכם שנים רבות.

והכי חשוב, תיהנו מהדרך ושהיה לכם המון בהצלחה!

אתם מוזמנים לבקר באתר של YDS Studio

וליצור קשר עם יסמין במייל

שתפו בכל הכוח
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

היה הראשון לכתוב תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנחנו אמנם מוכשרים בטירוף אבל לא בטוח שיודעים הכל…
תחדשו לנו, תפתיעו אותנו, ספרו לנו דברים שאנחנו לא יודעים.
או סתם תגידו לנו מה אתם חושבים על ספרינג מגזין
ואנחנו נגיד לכם מה אנחנו חושבים עליכם. 😉

נגישות