דיוור דיגיטלי ישיר הפך להיות אחת המדיות החזקות לשיווק לפני החלת חוק הספאם בישראל. תיבות הדואר התמלאו בפרסומות של חברות שונות וספקי הדוא"ל כמו Gmail, יאהו ואחרים החלו להפעיל מסננים חכמים יותר לסינון ספאם. ה"ספאמרים" אמנם מדווחים על ירידה משמעותית בכמות ההודעות הנפתחות אך קבוצה אחרת דווקא מציגה אחוזי פתיחה מרשימים – בעלי רשימות התפוצה המפולחות היטב המקבלות קופונים, ניוזלטר וידע בעל ערך מחברות וארגונים אליהם נרשמו במכוון. לכן, דיוור ישיר עדיין רלוונטי גם בשנת 2019 – אם עושים אותו נכון.
יוצרים תתי קבוצות מפולחות היטב
מערכת דיוור אלקטרוני האיכותיות מאפשרות בנייה של תתי רשימות קבוצה. לדוגמה: אם יש לכם חנות בעלי חיים אתם יכולים לשלוח קופוני הנחה ל"בעלי חתולים" בקבוצה אחת, "בעלי כלבים" בקבוצה אחרת ו"בעלי אוגרים" בקבוצה שלישית. לצד הקופונים ניתן לצרף מידע יקר ערך על אילוף, פתרונות לניקוי הבית משיער ואפילו מדור של בעלי חיים שאבדו. רשימות תפוצה כאלה הן יקרות ערך ומאפשרות לכם לשמור על קשר רציף עם לקוחות ולידים פוטנציאליים למכירות עתידיות ולהעצים את האפקטיביות של הפרסום שלכם מבלי להוציא אגורה.

הודעות SMS: הכח האמיתי
שימוש נוסף ברשימות תפוצה כאלה ניתן לעשות במדיה שונה לגמרי – הודעות SMS. רבים פותחים את האי-מייל רק מספר פעמים ביום ומתעלמים מחלק מההודעות עד לרגע שיחפשו את ההודעה באופן אקטיבי. לעומת זאת, הודעות SMS זוכות בדרך כלל למענה מידי. הוסיפו להודעה זו מבצע שמסתיים בעוד עשרים וארבע שעות או הכנה למבצע מכירות מיוחד ואתם יכולים להכפיל את המכירות המתקבלות ביום בו נשלח ה-SMS במאות אחוזים. כמובן, גם את המדיום הזה חשוב לנצל בצורה חכמה ולא לשלוח לנמענים הודעות מדי יום על מנת שלא לגרום להם להתנתק מרשימת התפוצה.
הלקוחות שלכם אוחזים כבר בטלפון… מדוע שלא יתקשרו להזמין?
הודעות SMS מעניקות לכם יתרון משמעותי נוסף על המתחרים שלכם. ברגע שמתקבלת ההודעה המנוי לרשימת התפוצה אוחז את הטלפון בידו ואתם יוצרים עמו קשר אישי ומידי. אם בהודעה מופיע מוצר או שירות הרלוונטי לו באותו רגע, הוא יכול לחייג למספר המופיע בהודעה ולהזמין. תוכלו גם לתזמן את ההודעות למועד מתאים כמו פיצריות השולחות הודעה עם מבצע על פיצה משפחתית לפני משחק ספורט חשוב או מרכול השולח מבצע ללקוחותיו בימים שלפני ארוחת החג הגדולה.

שולחים הודעות רק למי שרוצה לקבלן
אחרי שגילינו את העוצמה של הדיוור הישיר הן בדוא"ל והן בהודעות לסלולר חשוב לזכור כיצד לאפשר למנויים שלכם להתנתק מהרשימה בעת הצורך? בניגוד למשלוח הודעות SMS ישירות מהנייד הפרטי שלכם תוכנות משלוח חכמות כוללות גם אפשרות להסרה אוטומטית מרשימת התפוצה באמצעות לינק באימייל או באמצעות משלוח הודעה חוזרת ("הסר" למספר ידוע מראש).
הגדילו מכירות
לסיכום, אם עדיין לא חיזקתם את העסק באמצעות הודעות SMS כדאי לבדוק את עלות התוכנות המבצעות את המשלוח לכל המנויים בבת אחת ופשוטות מאד לתפעול, קיראו איך בוחרים מערכת לשליחת sms.
היה הראשון לכתוב תגובה