בודק המודעות של פייסבוק- הרובוט שיעשה עבורכם את העבודה בודק את כמות הטקסט בתמונה לקמפיין פייסבוק. אין ויכוח שפייסבוק היום מהווה את אחד מערוצי הפרסום העיקריים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים

קמפיין” או יותר נכון “מודעה” היא פוסט פייסבוקי טיפוסי שבעזרת תקציב דל אפשר להגיע איתו לקהל לקוחות חדש.

אבל פייסבוק, כמו שרק היא יודעת, מעדיפה שנשתמש בתמונה אותנטית ונמנע מלשים טקסט על תמונה וגם אם כן, שהטקסט לא יעלה על 20% מכלל התמונה ולכן יצרה את בודק המודעות. נתחיל מהמלצה ראשונית – אם אתם לא צריכים לשלב טקסט בתמונה אותה תרצו לקדם – וותרו עליו מההתחלה.

ואם אין לכם ברירה ואתם חייבים טקסט – תשתדלו שהוא יתפוס פחות מ20% מהתמונה.

מה זה 20%? אל תתחילו לחשב.

בשביל זה יש את הרובוט של פייסבוק שיבדוק.

בין אם עיצבתם תמונה למודעה בעצמכם בעזרת הכלים החינמיים שעליהם המלצנו בבלוג הקודם עצמאות לעצמאיים חלק א’,

ובין אם קיבלתם את המודעה מהמעצב שלכם, לפני שתתחילו לקדם את התמונה – תעבירו אותה בבודק המודעות.

ככל שיהיה פחות טקסט בתמונה – אתם תרוויחו יותר קהל שייחשף למודעה שלכם, ובהתאמה, החשיפות יעלו לכם פחות.

ספר לי מה ההאשטאג שלך ואומר לך מי אתה

גם אתם חיות אינסטגרם? רואים את העולם ביחס 1:1?

אם כן, אתם חייבים את אפליקציית “Auto-Hush” שבעזרת בינה מלאכותית פשוטה נותנת לכם האשטאגים מדויקים למה שצילמתם.

כל מה שתדרשו יהיה להוריד אפליקציה חינמית לסמארטפון שלכם וזהו. אתם “מתוייגים”.

ההאשטגים באינסטגרם הם הכלי האפקטיבי ביותר לקידום העסק שלך. השתמשו בהאשטגים רלוונטיים למותג שלכם והם בתמורה יעזרו לכם לארגן ולקטלג את החומרים ולמצוא אותם בקלות.

רגע לפני שאתם מעלים את התמונה לאינסטוש, תעלו אותה לאפליקציה שתוך פחות מ-3 שניות תביא לכם 30 האשטאגים של מה יש בתמונה.

למי שחרד לפרטיות שלו – כדאי למחוק את ההאשטאג שכותב היכן אתם נמצאים באותו רגע 🙂

הויז’ואל- זה סוד ההצלחה

להקסים את הלקוחות שלך בעזרת מרכיבים חזותיים. אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק ברשתות חברתיות הוא ההיבט הוויזואלי. תמונות איכותיות תורמות המון בהמחשה הוויזואלית של המסר שאתה רוצה להעביר לקהל הפוטנציאלי שלך, ולכן הם משפיעים מאוד על האפקטיביות של הקמפיינים. לא תמיד נצליח לצלם את התמונה שתעשה את העבודה ולכן עומדים לרשותנו מאגרי תמונות חינמיים שכדאי לשמור.

Free-pik– מאגר תמונות אמנות וקטוריות, איורים, סמלים,   PSDקבצי ותמונות לשימוש באתרי אינטרנט, באנרים, מצגות, מגזינים…

Unspleshו- Pixabay– מאגרי תמונות שצולמו ושותפו ע”י צלמים ברחבי העולם.

הכר את המתחרה

תמיד יהיה לנו מה ללמוד מהמתחרים שלנו. כלי פשוט וחינמי שיכול לעזור לנו לדעת מה המתחרים עושים הוא SEMrush. המטרה שלך כבעל עסק היא לגלות על המתחרים את כל ה insights שלהם שבעזרתם תוכלו לתרגם את כל הנתונים שעליהם תבסס את תכנית הפעולה שלך. אז אילו נתונים ניתן לגלות? SEMrush מאפשרת לנו לעקוב אחר נתוני אתר המתחרה בכל הקשור למבט כולל על הדומיין, מילות מפתח אורגניות, שינויים במיקום מילות המפתח, קישורים חיצוניים ועד למעקב אחר נתוני הקמפיינים הממומנים שהם עושים.

אז רגע לפני שאתה בונה את תכנית העבודה של העסק….תיכנס לבקר את המתחרים שלך דרך SEMrush. לא יזיק ובטח יעזור.