מאת / 15 בנובמבר 2018   322 צפיות

עשרה צעדים לניהול דף עסקי בפייסבוק

1.דף עסקי כחלק ממכלול הנכסים הדיגיטליים בד”כ הדף העסקי הוא לא הפלטפורמה היחידה לפרסום ושיווק בה העסק משתמש ולכן תמיד…

1.דף עסקי כחלק ממכלול הנכסים הדיגיטליים

בד”כ הדף העסקי הוא לא הפלטפורמה היחידה לפרסום ושיווק בה העסק משתמש ולכן תמיד צריך להסתכל מסביב, איזה עוד פלטפורמות קיימות, לייצר סינרגיה וקישורים בין כלל הפלטפורמות. להסיק מקהל היעד באתר / בפלטפורמה אחרת גם על קהל היעד בדף העסקי, מה שעובד טוב בפלטפורמות אחרות יעבוד טוב גם בדף שלכם בפייסבוק.

2. שם העמוד ושם משתמש

יש לקחת בחשבון איך אנשים מחפשים אותנו, איזה שמות נוספים דומים כבר קיימים. גם אם אנחנו מאוד רוצים שהשם שלנו יהיה באנגלית אבל רוב האנשים יחפשו אותנו בעברית אז כדאי גם וגם. בנוסף, יש לעדכן גם את שם המשתמש של העמוד (ניתן לעדכן אותו מתחת לתמונת הלוגו והשם של העמוד) אשר מהווה עבורכם דומיין ייחודי וקצר.

 

3. הגדרות

הגדירו טלפון ברור, כתובת מייל ואתר, צרו אופציה לתקשורת מהירה וקלה באמצעות לחצן הנעה לפעולה (מתחת לתמונת הקאבר) , הגדירו קבלת התראות אליכם כדי שתוכלו להישאר מעודכנים ולהגיב במהירות, הגדירו את האודות והסיפור שלכם. רכזו את כל המידע שיכול להיות רלוונטי על העסק שלכם עבור הגולשים.

 

4. תמונת קאבר + לוגו

כשאנשים נכנסים לעמוד הם צריכים להבין לאן הם הגיעו ובמה אתם עוסקים, מה אתם רוצים לשדר, באמצעות תמונת קאבר מעודכנת תוכלו להעביר המון מסרים – שירותים ומוצרים שלכם / ערכים שמנחים אתכם וכו’. יש לשים לב שאם שמנו טקסט על הקאבר שהוא יהיה מותאם למובייל. כאשר אנחנו מתייחסים לתמונת הלוגו- בדף עסקי צריך להיות לוגו, בניגוד לפרופיל פרטי ששם אנחנו שמים תמונה פרטית. יש לשים לב שהלוגו נראה טוב ושאינו חתוך.

 

5. תוכן

כאשר אנחנו בונים גאנט תוכן יש לשמור על אותנטיות- להוסיף תמונות איכותיות שמדברות את התוכן הכתוב. יש לכתוב תכנים מגוונים שנוגעים בכל עולמות התוכן והשירותים של העסק. ולשלב תוכן אישי ותוכן מקצועי המייצרים הזדהות, הנגשה וכו’. כמות הפוסטים- המלצה שלנו – 3 פוסטים בשבוע- הכי חשוב זה לתחזק ולשמור על יציבות. התחלתם בשלוש בשבוע אז להתמיד בזה.

6. חיבור בין האופליין והאונליין

תרגמו את מה שקורה בשטח לדף העסקי / לנכסים הדיגיטליים- גרמו לאנשים בשטח להתחבר אליכם לדף העסקי.

7. קהל היעד

דברו תמיד לקהל יעד ספציפי יותר, כך הקשב של קהל המטרה יעלה והתוכן יהיה רלוונטי עבורו ויניע לפעולה.

8. פרסום וקמפיינים

לפני רכישת מדיה מפייסבוק, הגדירו פיקסלים באתר, בנו קהלי יעד מדאטה קיים וכך תטרגטו קהל יעד רלוונטי יותר ותבנו קמפיינים טובים יותר.

 

9. וידאו ומובייל

שלבו בכלל התכנים שלכם קטעי וידאו איכותיים שאחוזי התפוצה שלהם גבוהים יותר בהשוואה לסוגי תכנים אחרים. שימו לב לנראות של פוסטים ומודעות ממונות דרך המובייל, הרי 85% מהגולשים גולשים דרך המובייל.

 

10. הישארו מחוברים תמיד

הציצו בנתוני שימוש, באנליטיקס, חשבו את ה- ROI שלכם ובצעו שיפור ושימור לתכנים ואופטימיזציה לקמפיינים.

 

 

רוצים שננהל עבורכם את עמוד הפייסבוק? 

השאירו פרטים וכבר מתחילים.

רוצים לקבל כלים נוספים וללמוד איך לעשות זאת לבד? 

השאירו פרטים ובואו ללמוד אצלנו.

שתפו בכל הכוח
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

היה הראשון לכתוב תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנחנו אמנם מוכשרים בטירוף אבל לא בטוח שיודעים הכל…
תחדשו לנו, תפתיעו אותנו, ספרו לנו דברים שאנחנו לא יודעים.
או סתם תגידו לנו מה אתם חושבים על ספרינג מגזין
ואנחנו נגיד לכם מה אנחנו חושבים עליכם. 😉

נגישות