הכל שאלה של חוויה
הסטורי מושך את תשומת לב האנשים ויוצר עבורם חוויה שבעקבותיה יש אינגייג'מנט. הרי זוהי מטרת השיווק הדיגיטלי. אנחנו רוצים שהלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלנו יתחברו למותג שלנו ולאנשים שעומדים מאחוריו. החוויה הזו והקשר האישי הם אלו שיגרמו ללקוחות ללכת בעקבות הלב ולבצע רכישה.
הסטורי חושף את המותג ומספר את היום יום של העומדים מאחוריו.
אז מה זה דורש מהמפרסמים?
להעלות סטורי….כל הזמן. לשלב רגעים יומיומיים, להכניס טיזרים לדברים מעניינים שעומדים לקרות, לשלב דברים אישיים, לצאת מגבולות המותג- להתפרע, בקטנה. לשלב סרטונים, גם בלייב ולא להסתפק בתמונות.
תמונות של פנים מוכחות כמביאות יותר תגובות ויותר אינגייג'מנט והרבה יותר לייקים.-
המטרה היא שהלקוח ירגיש שהוא חלק מחיי המותג ויוצריו.
#האשטאג, עקביות ומעורבות
חשוב להוסיף האשטאגים רלוונטיים. אתם רוצים לשדר אותנטיות. תתייגו מקומות, חברים ודפים זה תורם לאינגייג'מנט והחשיפה יותר גבוהה.
כל דבר שלדעתכם רלוונטי בצורה כזו או אחרת לעמוד שלכם, אישית או מקצועית. תעלו אותו לסטורי.
תשמרו את הסטורי הרלוונטיים בהייליטס- אפשר לעצב לוגו לכל הייליטס או פשוט לשים את אחת התמונות. ההילייטס מוסיף להבנה של מי הפרופיל שאני צופה בו ונותן יותר היכרות עם בעל הפרופיל.
אל תציגו שאטרסטוק!! רק תמונות או סרטונים אותנטיים של העסק.
תעלו סטורי כיפי, מגניב ויצירתי. אל תהיו כמו כולם.
ואם בא לכם קצת יותר להשקיע אז תוודאו שיש מראה אחיד של הסטוריז והפיד. זה יעשה רק טוב למיתוג שלכם וייצור חוויה ייחודית אצל הלקוחות.
תהיו עקביים ותייצרו מעורבות אצל הלקוחות. בקשו מהם להשיב לשאלות או להשתתף בסקרים. מעורבות מייצרת חיבור ומשם הדרך לרכישה קצרה יותר.
הכי חשוב…
העליתם סטורי הכי מגניב שיש, העוקבים הגיבו, עשו לייק וכל מה שציפיתם שיעשו. ומה עכשיו?
חשוב מאוד לנתח את הנתונים ובהתאם לתוצאות לפרסם באופן ממומן בעזרת הסטורי.
ואז תהיינה לבם תוצאות מדידות ותדעו איך לנצל הכי טוב שאפשר את הפלטפורמה הזו שנקרת Story.
בהצלחה
השותפות האלופות שלנו בכתיבת המאמר:
רחלי עמר ניניו
דניאל אביה אברהם
עדן לב
דניאל וקס
מרינה בוגולבסקי
היה הראשון לכתוב תגובה