מאת / 12 בנובמבר 2019   158 צפיות

מה הסיפור שלך?

ה- Story- אחד מכלי הפרסום הכי עוצמתיים שעומדים היום לרשות בעלי עסקים קטנים עד גדולים.
בלי להתאמץ, בלי להזמין צלם מקצועי ובלי לארגן תאורה מיוחדת אנחנו מספרים את "הסיפור שלנו" על הדרך. הכי אותנטי שיש. הכי פשוט שיש.
אז "מהם הטיפים שלכן לסטורי הכי מוצלחים שיש?

הכל שאלה של חוויה

הסטורי מושך את תשומת לב האנשים ויוצר עבורם חוויה שבעקבותיה יש אינגייג'מנט. הרי זוהי מטרת השיווק הדיגיטלי. אנחנו רוצים שהלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלנו יתחברו למותג שלנו ולאנשים שעומדים מאחוריו. החוויה הזו והקשר האישי הם אלו שיגרמו ללקוחות ללכת בעקבות הלב ולבצע רכישה.

הסטורי חושף את המותג ומספר את היום יום של העומדים מאחוריו. 

אז מה זה דורש מהמפרסמים?

להעלות סטורי….כל הזמן. לשלב רגעים יומיומיים, להכניס טיזרים לדברים מעניינים שעומדים לקרות, לשלב דברים אישיים, לצאת מגבולות המותג- להתפרע, בקטנה. לשלב סרטונים, גם בלייב ולא להסתפק בתמונות.

תמונות של פנים מוכחות כמביאות יותר תגובות ויותר אינגייג'מנט והרבה יותר לייקים.-

המטרה היא שהלקוח ירגיש שהוא חלק מחיי המותג ויוצריו.

#האשטאג, עקביות ומעורבות

חשוב להוסיף האשטאגים רלוונטיים. אתם רוצים לשדר אותנטיות. תתייגו מקומות, חברים ודפים זה תורם לאינגייג'מנט והחשיפה יותר גבוהה.

כל דבר שלדעתכם רלוונטי בצורה כזו או אחרת לעמוד שלכם, אישית או מקצועית. תעלו אותו לסטורי.

תשמרו את הסטורי הרלוונטיים בהייליטס- אפשר לעצב לוגו לכל הייליטס או פשוט לשים את אחת התמונות. ההילייטס מוסיף להבנה של מי הפרופיל שאני צופה בו ונותן יותר היכרות עם בעל הפרופיל.

אל תציגו שאטרסטוק!! רק תמונות או סרטונים אותנטיים של העסק.

תעלו סטורי כיפי, מגניב ויצירתי. אל תהיו כמו כולם.

ואם בא לכם קצת יותר להשקיע אז תוודאו שיש מראה אחיד של הסטוריז והפיד. זה יעשה רק טוב למיתוג שלכם וייצור חוויה ייחודית אצל הלקוחות.

תהיו עקביים ותייצרו מעורבות אצל הלקוחות. בקשו מהם להשיב לשאלות או להשתתף בסקרים. מעורבות מייצרת חיבור ומשם הדרך לרכישה קצרה יותר.

 הכי חשוב…

העליתם סטורי הכי מגניב שיש, העוקבים הגיבו, עשו לייק וכל מה שציפיתם שיעשו. ומה עכשיו?

חשוב מאוד לנתח את הנתונים ובהתאם לתוצאות לפרסם באופן ממומן בעזרת הסטורי.

ואז תהיינה לבם תוצאות מדידות ותדעו איך לנצל הכי טוב שאפשר את הפלטפורמה הזו שנקרת Story.

בהצלחה

השותפות האלופות שלנו בכתיבת המאמר:
רחלי עמר ניניו
דניאל אביה אברהם
עדן לב
דניאל וקס
מרינה בוגולבסקי

רוצות להשתתף בכתיבת המאמרים הבאים שלנו?

שלחו מייל ואתן בפנים.

שתפו בכל הכוח
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

היה הראשון לכתוב תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנחנו אמנם מוכשרים בטירוף אבל לא בטוח שיודעים הכל…
תחדשו לנו, תפתיעו אותנו, ספרו לנו דברים שאנחנו לא יודעים.
או סתם תגידו לנו מה אתם חושבים על ספרינג מגזין
ואנחנו נגיד לכם מה אנחנו חושבים עליכם. 😉

נגישות