מה זה?
REAL TIME MARKETING
רוכבים על אקטואליה ומייצרים תוכן ויראלי> מגיבים בזמן אמת על כל מה שקורה בשטח, מקדמים את המותג, מייצרים מעורבות גולשים ומגיעים לקהלי יעד חדשים.
דומינוס פיצה יצאו במהלך שיווקי מדליק וזה החזיר אלינו נשכחות מכל מיני מהלכי RTM מוצלחים מהעבר. ליברמן התפטר מתפקידו כשר הביטחון ודומינוס יצאו בקמפיין:
הפוסט תוך שעות קצרות הגיע למאות שיתופים ולייקים והיה שימוש מוצלח באקטואליה, על הדרך בטח גם גויסו כמה שליחים. לעיתים, במהלכים שיווקיים מסוג זה נמנעים מלהיכנס לפוליטיקה אך הפעם דומינוס השתמשו בסיטואציה להשגת מטרות ולתמיכה בפעילות המותג.
כאשר אנחנו יוצאים בשיווק מסוג זה אנחנו יכולים להגיב לשלושה סוגים של אירועים:
אירועים חוזרים> דברים שקורים שוב ושוב- חגים, חזרה לביה"ס, אירועי גמר, מרתונים וכו'> כאן התגובה והפרסומים יכולים וצריכים להיות מתוכננים.
אירועים משתנים> אירועים שיש בזמן מוגבל> השקות, פתיחת חנויות, כניסה לשוק של חברות חדשות, ביקורי ממשלות, אירועי כוכבים וכו', בשיווק מותג באירועים מסוג זה אנחנו יכולים להתכונן מראש ולהכין תכנים ליום שבו זה קורה.
אירועים בלתי צפויים> כדוגמת התפטרות ליברמן, שינויים, אמירות של ידוענים ופוליטיקאים, נפילה של במה וכו' כל מה שלא חשבנו שיכול להתרחש, סיטואציות כאלו הן לעיתים טריקיות אך אפשר למנף בטירוף.
לפני שיוצאים במהלך כזה יש לשים לב למספר דברים מאוד חשובים:
- תזמון > אנחנו נביא את הטראפיק והמעורבות הגבוהה ביותר אם אפקט הראשוניות יהיה בידנו.
- הדבר השני שיש לבדוק היטב שלא פוגעים באף בן אדם באופן ישיר, ובמיוחד לא במותג.
- אנחנו חייבים לשאול את עצמנו האם מהלך כזה משרת את המותג, תואם לערכים, לשפה ולאג'נדה.
- אנחנו צריכים לבחור את הפלטפורמה החברתית הנכונה עבורנו שבה נפרסם את התוכן.
- לא לשכוח שיש הבדלי תרבות ופוליטיקות בתוך כל קהל מעריצים.
לאחר שהוחלט שהמהלך תואם וישרת את המותג עשו זאת מהר לפני שתפספסו את רכבת האקטואליה.
בהצלחה
היה הראשון לכתוב תגובה