מאת / 15 בנובמבר 2018   311 צפיות

דף נחיתה – נעים להכיר

דף נחיתה הוא אחד מאמצעי השיווק הישירים והיעילים הקיימים בתחום השיווק הדיגיטלי. דף נחיתה הוא דף אינטרנט שהלקוח הגיע אליו…

דף נחיתה הוא אחד מאמצעי השיווק הישירים והיעילים הקיימים בתחום השיווק הדיגיטלי.


דף נחיתה הוא דף אינטרנט שהלקוח הגיע אליו בעקבות חיפוש מוצר מסויים. זהו דף בודד שלא מוביל לעוד דפים (בשונה מאתר אינטרנט) ונותן מידע מתומצת על מוצר אחד בלבד וכך הלקוח מקבל רק את המידע שחיפש.
דף נחיתה טוב, הוא דף שתופס את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי וגורם לו להשאיר פרטי קשר או לבצע רכישה של המוצר.
מה יש בדף נחיתה טוב:
– כותרת ראשית – משפט אחד שיגרום למשתמש להבין לאן הוא הגיע, ולהמשיך לקרוא.
– תמונה או קטע וידאו שמראים את המוצר.
– כתיבה שיווקית – עבודת חקר מקדימה להכיר מה הלקוח רוצה, וכתיבה שתקלע לליבו.
– טופס להשארת פרטים – שדות שמשתמש ימלא כדי להשאיר את הפרטים שלו.
– כפתור קריאה לפעולה – הכפתור שעליו משתמש ילחץ כדי להירשם או לרכוש.
– הוכחה חברתית שאנשים אחרים משתמשים ואוהבים את השירות/מוצר שלכם: כמות הורדות, ביקורות חיוביות של לקוחות, סיקורים בתקשורת וכו’.
– עיצוב מקצועי, שמתאים למוצר, ויעביר את המסר שלו בצורה ברורה. צריך לזכור שזה דף אחד בלבד, המסר העיצובי צריך להיות בהתאם- קצר וקולע.

מעוניינים בדף נחיתה מקצועי שיביא לכם לידים איכותיים?

השאירו פרטים ומשם נתקדם.

שתפו בכל הכוח
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

היה הראשון לכתוב תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנחנו אמנם מוכשרים בטירוף אבל לא בטוח שיודעים הכל…
תחדשו לנו, תפתיעו אותנו, ספרו לנו דברים שאנחנו לא יודעים.
או סתם תגידו לנו מה אתם חושבים על ספרינג מגזין
ואנחנו נגיד לכם מה אנחנו חושבים עליכם. 😉

נגישות