מאת / 15 בנובמבר 2018   318 צפיות

5 טיפים לעמוד לינקדאין מושלם

לינקדין היא הרשת העסקית המקצועית הגדולה ביותר בעולם.  בין אם אתה מנהל שיווק, פיתוח עסקי ומכירות, מנהל משאבי אנוש, בעל…

לינקדין היא הרשת העסקית המקצועית הגדולה ביותר בעולם.  בין אם אתה מנהל שיווק, פיתוח עסקי ומכירות, מנהל משאבי אנוש, בעל עסק קטן או מחפש עבודה – לינקדין היא פלטפורמה שאתה צריך להכיר.

למה? כי לינקדין מאפשרת לנו לייצר ״נטוורק״ עסקי – רשת קשרים מקצועיים – כלי אפקטיבי שעוזר  לנו לבנות, לטפח ולנהל את רשת הקשרים שלנו.  באמצעות השקעת זמן מצומצם אפשר להרחיב את רשימת הקשרים שלנו, לפנות לבעלי תפקידים רלוונטים לנו, לשתף בתובנות וידע מקצועי, ולתרום למיצוב האישי שלנו, או של החברה/עסק שאנו מייצגים.

איך עושים את זה? בתור התחלה, מקימים פרופיל אישי.  הפרופיל הזה הוא כרטיס הביקור, הרזומה שלך, הכלי שמייצג אותך בכל ההתנהלות בלינקדין ולכן, זה קריטי שהפרופיל שלך יהיה מקצועי ומדוגם.

איך מקימים פרופיל מדוגם? חמישה צעדים פשוטים:

  1. תמונת פרופיל – זה לא פייסבוק, ולמרות שמדובר פה בפרופיל אישי – אל תתבלבלו – זהו הכלי העסקי שלכם. ולכן, תמונת הפרופיל צריכה לייצג את הצד המקצועי שלכם. כלומר, לא תמונה מטיול בתאילנד, לא עם הכלב או הילד בים. תמונת פרופיל, עם רקע נקי, מבט למצלמה וחיוך. אין כמו רושם ראשוני.
  2. קורות חיים – היום, אף אחד לא יבקש מכם לשלוח קורות חיים. מה שמופיע תחת "experience” בפרופיל לינקדין צריך לייצג את הניסיון המקצועי שלכם בצורה מדויקת ומפורטת. אין קיצורי דרך.
  3. מילות מפתח – חשוב להשתמש במילים ומונחים מקצועיים שיגדילו את הסיכויים שלכם לעלות בתוצאות החיפוש של מי שמשתמש בלינקדין לנטוורק העסקי שלו, כדי למצוא בעלי מקצוע כמוכם.  השתמשו במילות המפתח האלו בטייטל, בסיכום האישי, בקורות החיים. כמה שיותר – יותר טוב.
  4. כותרת – הטייטל בלינקדין, הוא הדבר השני שמי שמבקר בפרופיל שלכם יראה, אחרי התמונה.  אם לא תערכו את הטייטל, לינקדין ״תשאב״ את הטייטל מקורות החיים שלכם. כלומר, אם העבודה הנוכחית שלך היא ״מפתח תוכנה באמדוקס,״ לינקדין תשמש בטקסט הזה בתור הטייטל שלך.  אם חשוב לך שמגייסים יכירו יכולות אחרות שלך, חשוב ורצוי לערוך את הטייטל באופן ידני.
  5. ממליצים –  מתי בפעם האחרונה קנית משהו אונליין בלי לקרוא את כל ה reviews?  קצת מעייף לקבל המלצות בלינקדין…  הממליץ צריך להיות בעל פרופיל בלינקדין וחבר שלך מדרגה ראשונה.  רק אז אפשר לבקש ממנו להעלות המלצה דרך ה messaging  של לינקדין. זו פרוצדורה שלוקחת זמן אבל שווה לגמרי את ההשקעה.

הפרופיל מוכן? נהדר! אפשר לצאת לדרך.  אז מה עושים עכשיו?

מייצרים ומגדילים רשת עסקית ע״י שליחת בקשות ״חברות״ לבעלי תפקידים רלוונטים ברשת. מעלים ומשתפים תוכן איכותי – טיפים, מקרי בוחן, מאמרים מקצועיים על מנת לבנות את הנוכחות המקצועית שלך. מתחברים לכמה שיותר קבוצות רלוונטיות. אם אפשר – 50. שכן השימוש בקבוצות מגדיל את הגישה שלנו לבעלי תפקידים רבים.

בהצלחה.

רוצה לייצר פרופיל עסקי בלינקדאין שיביא לידים מדוייקים ואיכותיים?

השאר כאן פרטים ונתחיל לעבוד בשבילך.

שתפו בכל הכוח
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

היה הראשון לכתוב תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנחנו אמנם מוכשרים בטירוף אבל לא בטוח שיודעים הכל…
תחדשו לנו, תפתיעו אותנו, ספרו לנו דברים שאנחנו לא יודעים.
או סתם תגידו לנו מה אתם חושבים על ספרינג מגזין
ואנחנו נגיד לכם מה אנחנו חושבים עליכם. 😉

נגישות