מאת / 27 באוקטובר 2019   327 צפיות

איך תוכלי להיעזר בסופרסונס לבניית המותג האישי שלך?

המינוח מיתוג אישי נמצא בכל מקום – כולם כותבים, מדברים, מרצים, עוסקים בזה –
וכולנו צריכות לקחת חלק בחגיגה. את חלקנו זה מוציא לחלוטין מאזור הנוחות, אבל לחברות סופרסונס זה יכול להיות קל, נח ואפילו נעים. איך? כמה טיפים לשימוש בפרופיל ובקהילה באופן שתפור למידותיכן.

קודם כל – ערך

בואי לרגע נזדקף ונזכיר לעצמנו את נקודת המוצא – אנחנו מייצרות ערך. בין אם במגזר העסקי או הציבורי, בין אם כעצמאית וכשכירה. היכולות, הידע הצבור, המיומנויות – הן שלנו. בבניית המותג שלנו חשוב שהערך שאנחנו מייצרות יבוא לידי ביטוי. סופרסונס היא פלטפורמה בה תוכלי לחזק את המותג שלך באמצעות הבאת הערך שאת מייצרת לקדמת הבמה.

ככל שתבלטי כמומחית בתחום מסוים, כאשת מקצוע וכדמות ששופעת בידע ובערך –
כך, בכל פעם שיעלה הצורך למומחית או מומחה בתחום – הסיכוי שהשם הראשון שיקפוץ לראש יהיה שמך, גדל.

שתפי פוסטים בעלי ערך מהיום יום המקצועי שלך

ימי העבודה שלנו מלאים במסקנות ושיעורים שלא היו מביישים את אוניברסיטת הרווארד. בין אם מדובר בסיטואציה ניהולית, מקצועית, לקח שהפקת או שיטה שמיסדת, העבירי את זה הלאה. תתעכבי על זה, זקקי את המסר ושתפי את הקהילה. כך כולנו נוכל להרוויח מאותו השיעור ולהכיר טוב יותר אותך ואת עיסוקיך.
שימי לב – את לא מפרסמת או מוכרת, אלא חולקת תובנה משמעותית כמקובל בקהילות.

הגיבי לפוסטים שקרובים לעולם התכן שלך

יכול להיות שהיית שם בעצמך, יכול להיות שנתקלת בסיטואציה דומה, יכול להיות שאצלך התשובה לשאלה שברגעים אלו ממש מטרידה אחרת. התגובות שלך יאפשרו שיח מעמיק יותר ויאפשרו לך לחשוף את הידע והניסיון המקצועי שלך. והרי לך בונוס – לתת באמת מעצמך ומהידע שלך.

עקביות וסבלנות זה שם המשחק

בניית מותג היא תהליך ארוך טווח. היא לא יכולה להתחיל רק כשאת מחפשת עבודה (Too late) והיא לא יכולה לצוץ לפתע כשיש צורך מיידי בגיוס לקוחות. לכן, הפעילות שלך לאורך זמן בנאמנות למותג שלך, למיצוב ולבידול שלך חשובה מאד לחשיפה שלך ולמוניטין שאת בונה. תגדירי לעצמך חלונות זמן ייעודיים לכתוב ולהגיב, ובמהרה תהני משגרת חיים שיתופית ואותנטית.

שכל העולם ידע

הוסיפי לחתימה שלך במייל את הלינק לפרופיל שלך בסופרסונס (ודאי קודם שהוא מעודכן!).

הפרופיל שלך מציג עוד פן באישיות שלך שראוי להצגה ולהערכה. הנמען יזכה להכיר אותך מפרספקטיבה נוספת וחיובית וכחלק ממשהו גדול הרבה יותר. כך תרוויחי פעמיים – מקידום האג'נדה לנוכחות נשית שוויונית, וכמובן מחיזוק המותג האישי שלך בפני הקולגות שלך או לקוחות פוטנציאליים.

כל כך פשוט?

פשוט והכרחי. בעידן הנוכחי המותג שלך כבר לא נבנה באתר שלך בלבד, אלא במעקב אחר ההתנהגויות שלך במגוון פלטפורמות. סופרסונס, שנועדה לקדם נוכחות נשית שוויונית, מזמינה אותך להנות מהפלטפורמה בצורה משתפת ומפרגנת ובכך לבסס את המותג שלך כמקצועי, אמין ונוכח.

מוזמנת לכתוב ולהתייעץ איתנו בכל הזדמנות – office@supersonas.com

נ.ב – גם לכתוב מאמר בתחום המומחיות שלך זו דרך נפלאה לבסס את המותג 😊 מוזמנת לשאול אותנו על זה.

 רוצה להצטרף אלינו?  כתבי לנו >>

שתפו בכל הכוח
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנחנו אמנם מוכשרים בטירוף אבל לא בטוח שיודעים הכל…
תחדשו לנו, תפתיעו אותנו, ספרו לנו דברים שאנחנו לא יודעים.
או סתם תגידו לנו מה אתם חושבים על ספרינג מגזין
ואנחנו נגיד לכם מה אנחנו חושבים עליכם. 😉

נגישות